Skip to content Skip to footer

Community Forums General Discussion Οδηγός εκπαιδευτικού

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #10445

    Διαβάστε στα ελληνικά το συνημμένο αρχείο: τον οδηγό εκπαιδευτικού για τη στοχοθεσία και το περιεχόμενο του προγράμματος ENTICING.
    Γράψτε κάποιες πρώτες εντυπώσεις για τα θεματικά του πεδία.

    #10447

    Ερωτηματολόγιο πιλοτικού εκπαιδευτικού σεμιναρίου στην Ελλάδα

    https://docs.google.com/forms/d/1avlfsAm5QNJvTSMkbYu-5L6pWdv8Y-DjswW87nDMUUw/edit

    #11026

    Θα άξιζε να σχολιάσουμε την ενότητα 5 του Οδηγού εκπαιδευτικού: σημεία που θέλουμε να επισημάνουμε, επιχειρήματα μας που συνηγορούν σε κάποια ιδέα του κειμένου ή που αντικρούουν.

    #12303

    Οι ψηφιακές ανθρωπιστικές επιστήμες είναι ένα επιστημονικό πεδίο που στη χώρα μας δεν έχει γνωρίσει ακόμα την ανάπτυξη που παρατηρείται σε άλλες δυτικές, κυρίως αγγλόφωνες, χώρες. Αυτό, εν μέρει, οφείλεται στον παραδοσιακό «συντηρητισμό» που ακολουθεί τις ανθρωπιστικές επιστήμες και τις διαχωρίζει από τις τεχνολογικές, κλείνοντας έτσι την πόρτα σε ενδιαφέρουσες διεπιστημονικές προσεγγίσεις.
    Το πρόγραμμα ENTICING στοχεύει να καλύψει τις βασικές περιοχές των ΨΑΕ, ήτοι:
    • Μεθοδολογία των Ψηφιακών Ανθρωπιστικών Επιστημών
    • Πρακτικές πληθοπορισμού (Crowdsourcing)
    • Διαθεματικότητα και ψηφιακός γραμματισμός
    Καλύπτει επίσης σχεδόν όλο το φάσμα των «κλασσικών» ανθρωπιστικών επιστημών (Ιστορία, Ανθρωπολογία, Πολιτικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Φιλοσοφία, Θεολογία, Τέχνες, Γλώσσες -μητρική και δεύτερη γλώσσα-, κλασσικές σπουδές, Λογοτεχνία).
    Με τον τρόπο αυτό, καταφέρνει να καλύψει βασικές ανάγκες και απαιτήσεις των σύγχρονων εκπαιδευτικών ανθρωπιστικών επιστημών:
    α. να τους επιμορφώσει σε βασικές έννοιες και προσεγγίσεις των Ψηφιακών Ανθρωπιστικών Επιστημών
    β. να τους επιμορφώσει στη μεθοδολογία και τα εργαλεία του πληοπορισμού καθώς και στο πώς να τα εντάξουν στην τάξη
    γ. να παρουσιάσει πρακτικά παραδείγματα της εφαρμογής των αρχών των Ψηφιακών Ανθρωπιστικών Επιστημών.

    #12304

    Στο ερωτηματολόγιο του οδηγού εκπαιδευτικού βλέπουμε ότι τα ερωτήματα είναι πολύ κατατοπιστικά. Συγκεκριμένα μας θέτει ερωτήματα που μας βοηθούν στην κατανόηση του προγράμματος enticing. Η ερώτηση του πιο ενδιαφέροντος μέρους του προγράμματος μας βάζει σε σκέψεις. Το ηλεκτρονικό εργαστήριο θα μπορούσε να είναι ένα ενδιαφέρον μέρος του προγράμματος γιατί μας βάζει να κατανοήσουμε το πρόγραμμα με πρακτικό τρόπο και να εξασκηθούμε σε αυτό, πέραν της θεωρίας.

    #12330
    dimitra
    Participant

    με το ερωτηματολόγιο αναπτύσσεται η κριτική σκέψη μας και κατευθυνόμαστε σε κάτι διαφορετικό απ’ αυτό που συνηθιζόταν. Κατανοούμε τί είναι το enticing καλύτερα, αφού με το ερωτηματολόγιο, που καλούμαστε, να συμπληρώσουμε εμβαθύνουμε στο πρόγραμμα.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
  • Default
  • Dark