Skip to content Skip to footer

Community Forums General Discussion Pin a Tale

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #9150

    Pin-a-Tale was an online crowd-sourcing initiative that sought to connect our individual experiences of writing and place and pin them to a searchable map. More information is available in the Case Studies area of Unit 3.

    Link: https://www.bl.uk/pin-a-tale/pin-a-tale-about.html

    How would you apply Pin-a-Tale project’s methodology in a literature project in your country? Try to conceive specific project tasks on your  literary project.

    How would you resolve issues of copyright and publishing?

    #12302

    I would apply Pin-a-Tale project’s methodology in a literature project in my country aiming to trace the important places/landmarks in an author’s life and work. In order to avoid issues of copyright and publishing, I would choose an author whose work is not protected by copyright laws in Greece (for example Andreas Kalvos), I would give important biographical information (wikipedia or other websites dedicated to him) and links to his work and I would ask participants to trace a digital itinerary of with life and work, by pinning the places where he lived, worked, wrote or got inspired from. In another level, I would invite participants to relate the places with specific parts of his poetry.

    #12305

    Είναι αρκετά έξυπνη η δυνατότητα σύνδεσης των ατομικών μας εμπειριών γραφής και τοποθέτησης τους σε ένα χάρτη με δυνατότητα αναζήτησης. Ένα λογοτεχνικό έργο μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο αυτή τη δυνατότητα.

    #12324
    Stauropoulou Alexa
    Participant

    Μέσω αυτής της διαδικασίας ένα λογοτεχνικό έργο παίρνει άλλη μορφή, πολύ πιο ενδιαφέρουσα. ίσως με αυτόν τον τρόπο , το μάθημα της λογοτεχνίας σε ένα σχολείο να γίνει πολύ πιο ελκυστικό για τους μαθητές, μπαίνοντας οι ίδιοι στην διαδικασία αναζήτησης.

    #12328
    dimitra
    Participant

    η εφαρμογή αυτής της μεθοδολογίας σ’ ένα λογοτεχνικό έργο μπορεί να γίνει εφικτή και έτσι μέσα στο μάθημα να εφαρμοστεί η ανακαλυπτική – διερευνητική μάθηση, που θα βοηθήσει στην κριτική σκέψη και στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών.

    #12363
    Foto
    Participant

    Πολλοί άνθρωποι συνήθιζαν να κρατάνε ημερολόγιο κατά τα εφηβικά ή νεανικά τους χρόνια ή να γράφουν κάποιους στίχους και ποιήματα. Θα μπορούσε ένα έργο crowd-sourcing να συμπεριλάβει αποσπάσματα από αυτά τα ημερολόγια με τους συμμετέχοντες να παίρνουν το έναυσμα από πόλεις, σχολεία, πανεπιστήμια κλπ και να καρφιτσώνουν τις αντίστοιχες δικές τους γραπτά αποτυπωμένες εμπειρίες. Αυτό θα αποτελούσε ένα απόλυτα γοητευτικό ταξίδι, γιατί τις καλύτερες ιστορίες τις “γράφει” πάντα η ζωή. Με τη βοήθεια της τεχνολογία και τη μέθοδο του Pin a Tale θα εμπλουτιζόταν από πληροφορίες σχετικές με το ιστορικοκοινωνικό πλαίσιο της εποχής, προκειμένου να συμπληρωθεί η εικόνα.
    Σίγουρα, θα υπήρχαν ζητήματα σε σχέση με τα πνευματικά δικαιώματα, τα οποία θα μπορούσαν ενδεχομένως να λυθούν με κάποιες νομικές διαδικασίες που θα έπρεπε να ληφθούν εκ των προτέρων.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
  • Default
  • Dark